2010-03-23
 19:02:56

Bloggisar

Hej Bloggisar
Idag har Leon sovit en hel del i vagnen medans jag farit runt.


Vad dålig jag är på att skriva,
jag tänker hela tiden att jag ska lägga in ett inlägg men
sen kommer nått annat ivägen .
Idag har jag varit påväg 5 ggr men icke!
I dag har vi varit uppe på jobbet och hälsat på uppe på jobbet och visat Leon.
Men SATAN vad blött det var att gå, snöregn i luften och blask hela vägen.
Inte härligtr direkt!
I går var det så fint väder men i dag var det ingen höjdare direkt.
Hörselprovet gick bra för Leon idag, dom stoppar in en grej i
örat som går till datorn sen skickar datorn
signaler till örat och får svar på något sätt.
På barnet ser man ingen reaktion.. ganska häftigt !
Leon sov som en stock , det var bra för det ska vara tyst när dom tar det.
Jag måste läsa på hur det funkar, han hörde alla fall.
Sen träffa jag några tjejer från nattgruppen på en fika,
Leon fick jätte söta kläder av dom och Lowe fick en "storebror" bil..
GULLIGT TACK!!!

Sött va?




Nu ska jag lägga Lowe , mysa och läsa saga.
kram


linda

Vet inte om du redan läst på om hörseltestet. Men jag har fått en broshyr på detta och i den står det:



Testmetoden heter OtoAkutska Emissioner- OAE

En liten propp placeras i örat. Proppen innhåller två kanaler en ljudsändare och en mikrofon. sändaren skickar iväg ett klickljudsom sätter örats hårceller i rörelser. Dessa rörelser blir ett svagt ljud som fångas up av mikrofonen. Vid ett godkänt reslutlat kan man med stor säkerhet utesluta en hörselnedsättning av betydlse för språkvutveckling. hörseltestet går snabbt och helt smärtfritt...



det står lite til men det är så det går till



kram



PUBLICERAT: 2010-03-24, 08:28:00 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
jess

Tack :)



Ja det var de dör med hur dom får svaret från örat jag undrade , så det var örats hårceller! Alltid bra att lära sig nått nytt ;)



PUBLICERAT: 2010-03-24, 08:38:05 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!