2010-06-23
 20:32:36

Vips

foto2222 (MMS)

Vips så var de blommor i lådan när jag kom ut på balkongen i kväll :) Tack älskling! Vilket väder vi haft idag, riktig sommar värme för en gångs skull.. Men ska den hålla i sig? Hum.. Gud vad jag trivs att bo här. Det e perfekt i Berga vi kunde dock bo i något annat boende men flytta här ifrån kommer vi nog aldrig:) så skönt när man kan ha båten i kanalen och centrumet byggs om förfullt! I helgen är det Midsommar vi kommer vara ute på landet med Manges familj sen tar vi och kör vi båten hem på söndag hoppas Leon gillar det och att det är något bra väder då. Nu ska jag sätta mig och läsa vill mitt slutprov, om jag orkar. Ha en trevlig kväll! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!