2010-06-09
 11:51:40

Jag är inte dÖd..

..bara halv vägs hehe!
Det e mycket nu igen...
Jag håller på att plugga till tentan som ska göras på fredag
MEEEEEEN jag var tvungen att flytta fram den en vecka..
jag får inte tiden att gå ihop riktigt och då fastnar inte nått i knoppen .
Annars går det väldans bra med omvårdnads kursen som jag läser samtidigt , alltid nått :)

Båten har vi fått i ordning på i helgen som var , nu är det bara lite småfix sen är det i med den..
Jag har INGEN stortånagel nängre utan ett stort vitt bandage Mmmm så SCHNYGGT! ;)
och fy satan vad ont det gör..
Råkade riva loss den sådär härligt i söndags så att HELA nageln stod rakt upp och satt fast i en lite SLAMSA av nagelband FREESCH!!
haha var det någon mer härlig info jag kunde dela med mig ;)

I dag är det Sommarfest på dagis , vi ska ha med en piknick korg, dax att sätta fart med den nu.


Landet i söndags:
Promenad i grönskan...

sverige dress on på nationaldagen.



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!