2010-01-11
 08:00:39

Välkommen Vardag!

Äntligen!
Nu ska de banne mig bli vardag fast vi inte jobbar.
*Lowe ska till dagis kl nio varje dag (OM vi inte ska göra nått spec roligt ,"nån" dag)
*Jag ska skriva i min mat dagbok som jag "GLÖMT" varje dag i två månader och äta bra.
*Jag ska få in motionen varje dag (I MIN SNIGELFART "pga sammandragningarna")
*Jag ska VILA .... VARJE DAG! minst e  timme.
*Jag ska Plugga varje dag TVÅ timmar



Haha se så bra jag försöker jaga på mig själv.
Idag ska jag packa den där BB väskan som inte blivit av än.

Tänk vad oförberedd jag igentligen är på att få en liten till...
Jag måste börja tänka på de nu.
Det är kanske därför jag har sån inre stress..
När jag skulle få Lowe hade jag nog packat den där väskan i vecka 20 och allt var förberett i minsta detalj och det enda jag tänkte på var förlossningen, läste förlossningsberättelser, hade massa frågor till barnmorskan, köpte bebisprylar .
Men nu har jag bara tänkt det är sååååå lång tid kvar och inte förberett mig nått!

MEN NU SÅ!
Nu ska jag förbereda för dig lilla bebis som "bumpar" där inne.



KRAM!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!