2010-01-12
 08:18:58

POJK


Nu tycker jag att "alla" ni som TJUVLÄSER  denna blogg
kan lämna lite förslag på POJKNAMN?
(vet att folk e inne, de ser man ju på statestiken;)

Dom ska passa med Lowe.
Det är kul att se vad folk har för tips.

( Fast vi tror vi har ett "namn" redan)

PÖSS


Caroline

Leo!


Tezzi

Liam, Neo, Theo, Lucas.. :)



PUBLICERAT: 2010-01-12, 10:25:34 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Maja

Eddie, Oliver, Ludde, Linus



Ska fundera lite till. :)


Lollo

Jag har ett men det tänker jag inte avslöja:) Det behåller jag själv ett tag till .. Hihi


Lill kusin

Hej hej kusin!



Jag tycker att Oliver är ett fint namn såg även att jag inte va ensam som tyckte det =)

Hoppas att allt bara är bra med er =9 skulle vara kul om du kunde trycka ut bebis innan det att vi kommer och hälsar på er i början av feb.

Ha det gott och kram på hela familjen!


Britt-Inger

Liam och Leon tycker jag är fint./Britt-Inger


Jess

mm mycket fina namn..

Leon ligger högst på listan nu..



Men man vet aldrig ;)



Haha LOLLO AVSLÖJA NU!


linda

Vi har svårt själva att komma på bra killnamn så sorry vännen.



kanske ses på söndag ifall du skall dit så kanske jag kommer med oxå...



PUBLICERAT: 2010-01-13, 07:06:30 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Lollo

Jag lovar att berätta om några veckor.... Har dock inga tjej namn som är självklara! Och det blir nog en tös.. Eller alla runt omkring tror det..


Pigge eller om det var Gnidde

Larry passar väl bra


Jess

Nämen e de kusin som skriver KUL ;)

Pigge å gnidde ja du jag vet inte vem som e du haha.



LARRY.. hehe har jag aldrig hört!



PUBLICERAT: 2010-01-14, 23:11:35 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!