2010-01-13
 14:44:31

Ögonfransar

TÄNK OM MAN HADE EXTRA PENGAR!
Då skulle jag förlänga håret det e ju så fint.
Eller gå och förlänga ÖGONFRANSARNA..
Kolla vad fint det kan bli...
Mina fransar e ju korta som bara den och dom stackarna
tvingar jag att se fina ut med min älskade ögonfransböjare...haha


Före och efter 1


Före och efter 2


Jätte fint ju , men då ska man göra det regelbundet med påfyllning var 3e vecka.
Man har ju inte rååååd.
Spec inte när man e mammaledig ;)
 



Priser ögonfransförlängning:

Det finns 4 alternativ som ny kund

75% förlängning
1,5 tim

Hel förlängning
2 tim

Power förlängning
2,5 tim

Elev Jessica
2,5 tim

Elev Emely
2,5 tim

 

795:-

 

1.200:-

 

1.400:-

495:-

420:-




75% förlängning: Vi lägger så många vi kan på en 1.5 timme. Klart godkänt.
Hel förlängning: Vi lägger ca 50-70 fransar på varje öga.
Power förlängning: Vi lägger ca 80-100 fransar på varje öga om det är möjligt.
Certifierad elev from 1 oktober: Hon lägger så många hon hinner. Godkänt av handledare.

_________________________________________________________________

Gå in och kolla på http://www.extension.nu/




Nog om drömmar!
Nu ska jag till tvättstugan en sväng!
Idag har jag bara latat mig, inte varit på topp.

KRAM



TACK FÖR ALLA NAMNTIPS :)



Kia

Dehär e nånting jag sku kuna behöva :D



PUBLICERAT: 2010-01-13, 15:00:23 | URL: http://kiiika.blogg.se/
caroline

jätte snyggt,.,., dessutom har dom inge mascara på bilderna !





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!