2010-01-14
 11:14:39

Lite öga idag då..






 



Jag sitter och läser om ögat och ska förklara hur de e uppbyggt ,
det är mycket saker med de där lilla ögat. . .
 
Igår var en jobbig kväll/natt,
Lowe har börjat få nattskräck ,som jag hade när jag var liten. .
Dvs Mycket drömmar, rädd för mörker , svårt att sova, svettas, skriker, gråter och vaknar hela tiden stackars liten.
Nu har jag och Mange kommit överens hur vi ska få bort de och de kommer nog gå bra. . .
Jag mins till och med när jag hade det. .
Fy vad hemskt!
Stackars mamma och pappa dom fattade inte vad jag höll på med och de förstår jag.
Jag var extrem och satt och skrek rakt ut i en kvart med svart blick!
Och jag mins själv att jag inte kunde sluta skrika.
Helt sjukt!!
Nu kan man läsa massor om just mardrömmar och NATTSKRÄCK på nätet vilket inte gick när jag var liten.
Internet e faktist bra. .
Bara man funderar över något så kan man ju faktist hitta de där.
Nu har ju inte Lowe så som jag hade men nog för att reagera !

I eftermiddag ska jag på vattengympa det ska bli jätte roligt , de var länge sen de. .
I morgon får Lowe vara hemma från dagis så ska vi åka skridskor och baka bullar
så vi har till lillebror anländer och folk som vill hälsa på får lite fika :) .

Nu ska jag läsa vidare om kroppens mirakel. . .

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!