2010-01-08
 10:37:25

LäsaFredag

 


Celler , kromosomer , organsystem mm är vad jag sitter och pysslar med denna freda.
Det är förvisso intressant men jag har ca 94 frågor att lösa och dubbla hemuppgifter att göra innan jag ska få barn så jag slipper tänka på inlämningsuppgifter från BB.
Jag har så svårt att koncentrera mig när vi alla är hemma så jag känner att jag bara får panik av allt.
Nästa vecka är Lowe På dagis igen så då blir det lite lugnare.
Dessutom har jag sammandragningar titt som tätt. .
Och så vill man ju hitta på något med Lowe när det är helg och fint väder.

Har någon lite tips på hur jag ska hinna med allt utan känna mig som ett nerv vrak inombords.
Plugga , vara höggravid, bra mamma och bra partner är inte lätt fast de kanske inte låter så jobbigt. .
Men nu har jag skrivit av mig lite alla fall. .
Önskar att man kunde dela upp sig i minst fyra delar.

Var hos barnmorskan igår alla fall, jag hade gått upp ett kilo och bebisen hade lagt sig rätt :)
WIIIHOOOOOOO

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!