2010-01-03
 13:18:42

Koncentration (?)

Jag sitter med hårfärgen i nu och försöker fatta hur cellen fungerar , förökas osv.
Det är massa konstiga ord som ska få plats i min lilla hjärna , hur ska det gå (?)

Och samtidigt
 funderar jag på vad jag ska ha i "bebis väskan"
man kanske ska ta och packa i hop en sån snart.
hmm... vad ska de vara där i då?

-bomullsmössa
-body
-strumpor
-overall
(-kamera)
(-ätbart)

vad mer? jag har glömt???...
nån läsk och nått att tugga på men det får man packa i sen.
ALVEDON.. hehe till den blivade fadern kan vara bra med erfarenhet av förra gången ;)
Se vad bra jag e på att koncentrera mig :)
tar en paus i plugget tror jag.

Sen ska vi till mamma och pappa och hämta Lowe å käka lite tacos...
Johan och Katta kanske kommer dit ?
Skoj!

kraaaaaaam




Tezzi

mjukisbrallor till dig efter förlossningen! Mina var guld värda.. ;)



PUBLICERAT: 2010-01-03, 14:38:31 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
Lollo

Redbull till gubben:)


Lollo

Redbull till gubben:)


linda

Jag har tänkt på att ha med sig ngn god duschtvål, för vad jag minns så luktar inte sjukhusets tvål så mumsigt :-)



batterier eller laddkabel till kameran. Å för den skull inte att glömma ett minneskort...:-)



laddningsladd till mobilen :-)



jag kommer packa ner ett dussintal hårnålar och gummisnoddar. sKulle krevera om jag inte hade ngn nära till hans.



sedan läste jag om en som tipsade om läkerol eller tuggummi. För hennes barnmorska hade luktat skunk :-)))



Sedan vet jag inte om hur ni åker till sjukhuset. Men jag tänkte se till att det finns lite mynt och kort till parkeringsatomaten...



de var allt för mig

nu är det inte långt kvar :)





PUBLICERAT: 2010-01-04, 19:23:46 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
jess

:)

Mjukisar e ju ett måste å TROOOSOR haha

Laddere till mobilen får man inte glömma då blir man ju tokig.



Pengar till automaten behövs inte sist fick vi bara en lapp på förlossningen som man använder hela tiden för man har inte tid att springa ut och lägga i mynt ;)



Tack för Tipsen tjejer ;) snart ska de födas barn :)



PUBLICERAT: 2010-01-06, 08:21:20 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!