2010-01-19
 10:25:38

JOOO MEN VISST!

Nu börjar det bli lite segt att vagga runt här om dagarna.
Jag lämnade Lowe på dagis i dag (drog honom i pulkan) å han vrålar
spriiiiiiiiiiing mammaaaaaaaaaaa hahahaha vad tror han jag är ..(?)
Just nu känner jag mig som ett stycke pingvin med en Badbollboll mellan tassarna eller hur man ska beskriva det.
Det går inte undan när man går kan jag helt klart berätta...

Börjar bli lite less nu,
vill se vår lilla kille...
Undra hur han ser ut?
Lik Lowe?

I natt drömde jag alla fall att han hade kommit... sååå mysigt så
NU LÄNGTAR JAG MER ÄN NÅGOT!!!!
som du ser ;)

1. Nu ska jag snart skriva in mina inlämningsuppgifter i datorn och få det klart.
2. Hämtar Lowe tio i två i dag för att åka lite skridskor med Kusin Kevin.
3. Sen blir det hem och slänga i sig middag och iväg till Manges syrra
 Therese & kille Micke som fyller år båda två.

Kramen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!