2010-01-08
 16:07:18

Fint väder men...

så kallt ute!



Jag och Lowe tog en promenad med pulkan och åkte i lite olika backar..
Det gick undan i dag kan jag säga...
Innan vi frös till is så hann vi i alla fall ha lite skoj.

Jag vill ha en systemkamera så man kan ta lite fina bilder...
Det lilla som satt sina spår efter gymnasietiden på Estetiskaprogrammet haha
FOTA! Det e ju så kul, men det går ju inte när man inte har bra saker.

Nu ska vi laga lite middag sen ska jag fortsätta plugga ikväll...

KUL (?) näääää...

Ha en mysig Fredag!
Kram


Britt-Inger

Jag vill åxå ha en systemkamera, jag gick fotokurs när jag var ung och köpte en bra kamera. Sen blev den stulen när vi var med barnen på Gröna Lund för många år sen - har inte blivit av att jag köpt någon ny men det blir nog snart hoppas jag (de e ju inte gratis heller).

Förstår att du har svårt att få ihop "livspusslet" det är inte lätt, tiden räcker inte till och nu måste du ju vila också.

Spännande med kommande bebis. - kram från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!