2010-01-28
 21:20:46

Det står still...

Som det märks har jag inte riktigt så roligt liv just nu .
Det är nästan bara väntan på bebisen och att det ska hända nått.
Inget skoj som har hänt och inge kul att skriva om haha jag e hjärndöd!

I morgon sk jag plugga lite hade jag tänkt.
Tänker hela tiden att jag VILL hitta på nått, åka hit och dit å träffa folk, fixa det ena och det andra.
Men när jag väl tänker att jag ska det så blir det inget för man e kissnödig konstant ,
det trycker på och man kan inte andas när man sitter ner för länge...och så tappar jag lusten att träffa nån.
Fyyyyyyyyy nu räcker det !
ORKA VA GRAVID!
Dessutom är man ju såå TÄT nu när Mange e sjukskriven och jag går på havandeskaps peng.
Och från och med elva dagar till beräknad förlossning FÅR MAN INGA PENGAR !
Sjuuukt , ska man gå och jobba då eller? elva dagar innan?...
det e ju så konstigt att man undrar hur dom tänker på försäkringskassan,
nä då ska man ta av det ofödda barnets föräldra dagar eller vara utan pengar.
När jag var gravid med Lowe nallade jag på föräldra dagar innan
OCH gick över två veckor .. så där rök en månads dagar...

( Mange fick inte göra sin operation i Tisdags som det var planerat,
dom ringde kl:16 i måndags och sa att den blev flyttad pga akuta operationer...
SUCK! så det e bara vänta! Han fick en ny tid den 8/2 alla fall.)


Ja ja nog med gnäll ;)

Idag fick jag mitt sista ultraljud den 12/2 (HOPPAS JAG SLIPPER GÖRA DET :)
Där ska vi se hur stort barnet är och få en tid för igångsättning veckan efter.
(Det ultraljudet görs inte i vanliga fall utan bara för jag är med i Våga väga projektet)
KLICKA HÄR--->  http://www.ds.se/Web/NewsPage____2200.aspx

Nu ska vi kolla på en film här

KRAM




linda

Men du kan ju ta föräldrarpenning dagarna innan. jag gör ju det och får det

kram



PUBLICERAT: 2010-01-29, 19:40:45 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
jess

Jo det vet jag och det e ju det man måste och det är HELT VÄRDELÖST!!

Att slösa Färäldra dagar innan barnet e fött lixom.

KRAM



PUBLICERAT: 2010-01-30, 08:40:32 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!