2010-02-05
 22:39:45

www.ONT.nu

kan man ju säga!!

Ligger i sängen och har ONT...(!)
Fortfarande helt oregelbundet men ont gör det .

Vi var på ute och åt på ett Italienskt ställe ute i Huddinge.
Det var en liten suprice pör Moster som trodde hon bara skulle ut och äta med sin syster (inte min mamma).
Men det var jag + Mange , kusin, bror + tjej och mamma och pappa det var kul.
Träffas ju inte så ofta!
Vi kom hem för en timme sen ungefär, jag har haft ont hela tiden i dag och i kväll.
Nu orkar jag inte va uppe mer så jag lägger mig... ska ta en två alvedon och se vad som händer.
Bebisen rör sig ovanligt mycket nu, men det e väl för jag gått runt så mycket i dag och äntligen lägger mig.

Natti natti...

All kärlek <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!