2010-02-18
 19:51:28

Varmtvarmt bubbelbad...

69886b6ce3e464f94dcfe96d6fdf17ad.png

Kolla varifrån!

Varmtvarmt bubbelbad ska jag unna mig nu i lugn och ro hade jag tänkt. Lowe har vi lämnat till farmor och farfar , allt är packat , städat och fixat. Mange kollar os och jag ska lägga mig i ett bad och ladda inför i morgon. Nu e jag faktist nervös. . . Jag vill nog ha det överstökat och bara få bebisen på magen nu! Hoppas ni håller tummar och tår för oss i morgon! Vi hörs i morgon hur de går ;) kram J


Maja

Såklart vi håller tummar och tår!! :) Lycka till imorgon, kommer tänka på er hela dagen! Kram kram!!


jess

:) Va skönt gumman !

MMS kommer sen :)

Kram



PUBLICERAT: 2010-02-19, 05:46:12 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
christina

tänker på er.........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!