2010-02-23
 21:18:26

Trött i mössan

Nämen hej!
Jag har börjat på fem olika inlägg i dag men gett upp...
Har inte haft nått att skriva eller blivit avbruten av nått.
JAG E SÅÅÅ TRÖÖÖÖÖÖTT!
Fortfarande förkylningen ,
tappar rösten hela tiden och låter som en gammal "RökBerit" större delen av dagarna.
Jag skulle behöva gå och kolla upp öron och hals men vill inte ta med Leon sjukhuset där man måste sitta och vänta bland alla sjuka folk i tre timmar innan man kommer in.
Vi får se om det ger sig.

I dag var vi på Danderyd och träffade barnläkaren efterssom vi åkte hem så tidigt från BB, allt såg fint ut och så tog dom PKU provet som dom tar på alla bebisar.

Mamma och pappa var här i dag..
Lowe blev såå glad, det var ju tre veckor sen sist.

Jag har faktist inte nått att skriva, lite bloggtorka nu igen känner jag.
Sen vill jag gå UUUT i morgon, men det ska vara typ 14 minus i natt så vi får se hur det blir med det . kan det inte vara minus två eller något.


Hoppas du mår bra!
SOV GOTT NATTI
KRAM


 


Britt-Inger

Men då, de e väl inte konstigt att du är tröööött, jisses - du har ju alldeles nyss fått ett barn.

Ta de lugnt och vila också - kram från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!