2010-02-02
 13:49:55

Tisdag!



Jag sitter och pluggar..
Man börjar få lite smått träsmak i arslet nu sfter att ha suttit sen kl 9.
Det är intressant men mycket att ta in och ganska stora frågor.
En fråga tog mig 40min och fick plats på 3st A4 papper..
Tur inte alla frågor är så stora.
Nu ska jag beskriva vad sjukdommen MS är...
Eller så tar jag det i morgon..

Hela denna vecka kommer bestå av plugg.
Jag har liiite panik vad det gäller att få in denna inlämningsuppgift innan bebisen kommer.
Men bara man sätter fart och inte planerar in massa annat så ska det väl gå vägen.
Jag har bestämt att jag ska sitta onsdag-torsdag och plugga mellan 9-14 .
Det är lika bra att bestämma och planera tiden annars så skiter det sig bara.

Jag gillar verkligen att plugga så här som jag gör på distans,
men det är jobbigt när folk inte fattar att man måste plugga någon gång.
Har man bestämt tider och sagt det så måste man ,det är så lätt att komma
efter när man inte har en skola att gå till och en lärare som står
 och matar in allt i skallen på en.

Nog snackat om det !

Åååh jag e så glad att Lowe bara vill ha en guldfisk :) knappt det !
Han sa: 
-Mamma jag kan titta på morfars gädda som han ska få när han fiskar
 istället så behöver jag faktist inte ha någon fisk hemma...

haha
Han var med sin kusin och köpte en hamster i söndags
 och då tränkte jag att han skulle börja tjata.
Men han är nog för liten än.
SKÖNT!
Han var inte så intresserad av den .

Igår när vi skulle sova sa han :
-Godnatt mamma , jag älskar dig och tack för livet godnatt mamma puss puss !
Åååh sötnos, dom har så mycket i sin lilla skalle haha tack "för livet"

Nä nu känner jag mig hjärndöd av allt läsande och skrivande så jag tar en paus.
Jag får ta och valla runt mig på en promenad innan jag hämtar på dagis .
Det är jätte fint väder i dag SOL OCH SNÖÖÖ mmmm..


Pöss å kram på dej...


Camilla

Inte långt kvar nu :) Rolig bild !!! Kram kram


Tezzi

Hahahaha vilken härlig bild!!! :D



PUBLICERAT: 2010-02-02, 19:55:21 | URL: http://mammathezz.wordpress.com
natta

det e din va?? du borde rita mer i bloggen jess



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!