2010-02-19
 05:21:26

Te & Vitaminkur!


Vaknad kvart i fem.
MIN HALS, MINA ÖRON :(
Jag har så ont kan inte prata eller svälja.
Sitter uppe nu och dricker te med honung och vitaminer.
Fy vad tråkigt det känns, jag vill vara taggad till tusen !
Nu vill jag bara lägga mig och sova igen .

Jag såg här på min lilla lapp från sjukan att det var mobilförbud på hela förlossningen .
Jag anade väl det men har för mig vi fick ha dom på sist, fast det kanske var ute i nån korridor.
Jag tänkte på att jag skulle blogga juuuuu....
Vi får se..
Det lär ta LÅNG tid innan det sätter fart i dag för med Lowe tog man hål på hinnor
och nu ska man lägga en gel och allt är inte lika moget denna gång.
Men hoppas det blir bebis<3 innan midnatt!

PUSS & KRAMAR
(så länge)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!