2010-02-09
 12:22:29

Sitter och...

0-7c7b9db516e943c5e721ff2a75d12b03.png

Kolla varifrån!

Sitter och pluggar det sista nu.. Jag blir klart med mina inlämningsuppgifter i dag i alla fall, skönt då blir det klart innan bebis kommer! Dessvärre måste någon kolla på min dator igen :( den funkar inte så därför bloggar jag från mobilen. Det tråkiga med att blogga på mobilen är att för att inlägget ska komma in måste jag skicka med en meningslös bild . . . Eller det e de ända sättet jag vet alla fall! Jag måste försöka låna en dator att skriva in mitt arbete på . . Hm CHRISTIIIINA ?! :) hennes får bli mitt offer. Nu ska jag skriva klart här bara. Ha en bra dag . Kram


christina

hahhahahahahha...e luuugnt gumman:) kom du å låna datorn......:) pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!