2010-02-16
 20:41:13

OS

Godkväll!

Här hemma är det OS för hela slanten..
Datorn e min och tv,n är Manges hehe
Nää men jag tycker oxå det e kul , men han har ju koll på allt .

Jag börjar bli lite orolig att vår söta blå overall till bebisen kommer vara för liten haha...
Det återstå och se när klumpen kommer ut.
Läkaren var rolig i dag , han frågade mig när han kollade med ultraljudet..
-DUU... ;) Vad har ni köpt för färg på lakanen nu då??!?!?!
-Eeeh va? BLÅÅÅ sa jag
Han så chockad ut och sa...
-BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ???????? Jasså?!

hahaha

Jag tänkte vad nu då?!?)
Men han skoja bara ..
Det var samma läkare som jobbade när vi fick Lowe
och han skulle finnas på förlossningen på fredag med det känns trygt, en gammal erfaren en.

Nu ska jag vila lite i soffan och njuta av lugnet, snart är det livat :)

KRAM!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!