2010-02-11
 17:37:47

Nu GISSAR VI!


Gissa när BEBISEN kommer

Nu räknar jag med att ALLA som läser här lägger in ett datum ..
(Lite kul måste man ju ha när man väntar)
OKEJ?!?!?

Kram
J


christina

Onsdag.......


A

Jag tror på söndag alla hjärtans dag <3


mange

ja tror på sönda eller tisda


Carro

Det blir lördag natt :) så söndag då!


Petra

Måste ju bara bli på söndag, alla hjärtans dag! =)


pia

Måndag tror jag nog !


linda

Jag tror som jag sagt tiidgare att det blir alla hjärtans dag

söndag



PUBLICERAT: 2010-02-11, 22:07:06 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Britt-Inger

Hmmm...låt mej se....du åker in vid 01.00 på onsdag natt och sen kommer bebben...hm....låt mej tänka....07.00 torsdag morgon. Spännande!!!!!!Kraaaam från Britt-Inger


Annika

Jag tror du och jag få samma dag;)

Kanske blir det den 15:e


ingela

Måndag den 15 februari kommer er lilla prins ut.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!