2010-02-28
 23:50:23

Minus

Hej hej bloggen!
Nu ska vi snart sova fyy så mycket klockan är.
Kollar hockey finalen och har packat väskan.
I morrn åker vi och halva släkten på sportlovskryssning
med Lowe och Leons kusiner.
Lowe ser fram emot att träffa Ville Vinking, byggare bob... mfl.
Det var i alla fall massa skoj för barn i veckan.

I dag var vi och käka middag hos mamma och pappa.
Första gången Leon var där ;)


Jag ställde mig på vågen i dag !
Efter min inskrivningsvikt hos Barnmorskan så har jag gått ner 15kg
Det känns rätt okej :) efter att ha fått barn !
Jag kan verkligen rekomendera Våga Väga Programmet
 för överviktiga gravida på Danderydsjukhus!

Nu ska jag ta lille tuttebebis och gå och sova...
NATTI NATT
KRAM DÄR UTE


Erica

Trevlig resa! Kramiz



PUBLICERAT: 2010-03-01, 17:44:38 | URL: http://www.metrobloggen.se/habibti

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!