2010-02-22
 13:52:26

Miiiinus

I dag var det ingen värme precis.
Jag som vill gå ut på barnvagnspromenad.
I dag efter vi lämnat Lowe på dagis var vi hos
Lowe & Leons farmor så hon fick gosa lite nån timma.

Annars har vi bara tagit det lugnt, i natt fick jag sova gott!!!
Leon var mätt och nöjd , skönt att amningen funkar bra.
Jag ska försöka dikta ihop en förlossningsberättelse snart så jag har en på Leon oxå.
Det kan vara kul att läsa sen när barnen e stora
och bra att skriva den när man har allt så klart i skallen!

I morgon kommer Mamma och Pappa hem från dominikanska..
Gissa om dom längtar efter sina killar :)

Jag tror inte ens dom fick fram MMS:en vi har skickat på Leon.

Nu på eftermiddagen kommer Leons
Gudmor Christina  :) & Kevin och fikar.
DET ÄR FÖRJÄVLIGT!!!!!
Hon har inte ens hunnit hit ..
fast hon har ju jobbat så det är väl okej..
;)
hehe.

Nu ska jag ringa lite samtal
MVC
BVC
FÖRSÄKRINGSKASSAN
KUUUUUUUUUUUUL!

#Du har plats 176 i kön#


TJING!




Petra

Sööötisar!! =) Måste komma o hälsa på sen.. ska dock hålla mig borta närmaste tiden, e skit förkyld.. =(



Kraaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!