2010-02-15
 12:18:15

Måndag!

Hej Bloggisar!
Kom nyss hem efter en promenix och fika med Christina .
Idag på eftermiddan ska vi till barnmorskan ,
en nervositet gick som en rysning igenom kroppen när jag tänker på att snart e det dax!
Tänk om hon säger , gå direkt upp till förlossningen så sätter vi igång?!?!
Huuua... DET är jag ju inte beredd på :)

HAHA
 Guuuuuuuuud vad jag pratar om bebisen och att den ska komma..
TRÅKIGT!
Men det e ju det som händer i mitt liv just nu.
Och denna blogg är ju bara "En glimt ur min vardag"
så man kan inte räkna med så mycket  annat just nu.

Lowe är oxå trött på att vänta på Lillebror!


Jag längtar till min kropp är "MIN" igen .
Då har jag lite planer...
Då har jag ju fått mina älskade barn och vi har inga planer på flera..
Jag ska ta tag i mig DIREKT ...
och INTE banta, för det ska jag ALDRIG göra mera utan må bra!
Jag ska äta bra Fortsätta med tallriksmodellen, röra mig lite mer än "lagom"
och njuta av livet ,mina barn , Magnus och dom som betyder något för mig!
Sluta lägga energi på saker och folk som bara TAR energi .
Lägga mindre pengar på onödigt tjaffs!
 och lägga mer på sånt man mår bra av 
Och vad är det ?"
Jo! saker som jag inte unnat mig innan
Te.x. ett klädes plagg då och då , göra mina naglar , frisören och inte
gå runt och känna mig som en mjölkandeko och
tycka synd om sig själv med en chokladboll i ena handen och en unge i andra 
(där man lätt kan hamna)
Att inte bara vara mamma utan faktist vara en 28åring oxå.
Sen ska jag spaaara så man kan hitta nått annat
 ställe att bo på så småningom och kanske åka på någon resa nån gång.

Nu ska vi snart åka till Danderyd
GOOD LUCK!


-=*Återkommer*=-

PUSS


Annika

Har lovat mig själv precis samma saker som du:)

Man lever bara en gång, så lev istället för att gå i leran o sörja;)


Britt-Inger

Mmmm...kloka ord Jessica - kram från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!