2010-02-24
 11:03:08

Happy!


Jag fick VG på min hemtenta!
"Hurra det var ju bra"
I dag ska jag börja kolla på den andra som ska vara inne om tre och en halv vecka.
Nästa vecka är det ju stportlov så då lär det bli massa annat bus man hittar på.

LIKA?!

LOWE 6dagar

LEON 4dagar



Nu vaknar min lilla korv..
MAAAAAAAAAAAAAAAAT
MAMMMMMAAAAAAAA!!!!

puss


Britt-Inger

G R A T T I S till provet VG inte dåligt!

Nog är de lika! Jag har även kollat på kort när Lowe är nyfödd och ligger i Johans knä. Sen kort på Lowe när han åker pulka.

Visst ser man att de är bröder - kram från Britt-Inger


therese

grattis till VG.. inte illa. :) jo dom var väldigt lika... :)

kram kram

therese



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!