2010-02-05
 16:57:46

Fejan !...

0-1b7a44140a1ddc5470160d64c1cc362a.png

Kolla varifrån!

Fejan ! Hej svejs , vi sitter i bilen och har precis lämnat Lowe hos sin farmor och farfar han ska sova där i natt och vi ska ut och äta middag utan barn nu innan det bara blir blöjor och spya under en längre tid :) . I dag har min moster och kusin varit över på lunch en sväng och Lowe var hemma. Kul med besök från norrland! Idag har jag väldigt mycket förvärkar inget regelbundet något sätt men ganska onda , alvedon hjälper inte alla fall. . . Hoppas de sätter igång snart varför inte i natt kanske ;) hoppas hoppas !! Jag har funderat på att blogga så länge jag kan på bb :) det kan ju vara roligt att ha kvar sen. . Vad tror du om det? Hoppas kvällen blir fin och mycket fredagsmyyyys! Jag e dessutom förbannad på face book som man inte kommer in på grrrr ha ha man har inte så mycket annat att stirra på ! KRAM PUSS!


Britt-Inger

Jamen verkligen - kul om du bloggar!

Visst är det trevligt med Norrlands främmande, vi hade så trevligt när de var här, inte så ofta man träffs.

Ha en trevlig kväll - ni behöver verkligen passa på att gå ut på middag innan det är dags.

Kram från Britt-Inger


Carro

Hoppas ni får en trevlig kväll! Klart du ska Blogga på bb :) . Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!