2010-02-12
 14:49:19

Danderydssjukhus e...

74de085f86b050532e7a223ae9308ace.png

Kolla varifrån!

Danderydssjukhus e ju fint :) ha ha det e så tråkigt att jag måste ta en bild för att Blogga från mobilen och man har ju ingen lust att ta på sig själv! Vi har varit på ultraljud nu bebisen hade nog lagt på sig lite väl mycket tyckte jag. . . Den beräknas väga ca 4260 eller vad de var. Då räknar jag med igångsättning nästa vecka . Eller hoppas hoppas och håll tummarna för mig nu att de sätter igång i helgen. Kul att ni gissat :) vi får se vem som kommer närmast . Själv tror jag att jag får komma in på tisdag eller onsdag och att bebisen är ute 18-19 dagen jag kommer in :) . Nu sitter jag och väntar på Mange som e hos sjukgymnasten , kul att sitta och glo på folk :) . Men nu vill jag hem och ha fredagsmyyyys . Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!