2010-02-18
 12:17:20

Dan före dan

Hej alla söta!
Nu har jag sooovit massor och känner mig i alla fall pigg men snorig,
 hosta, hals och öron ont.
FANFANFAN varför ska de komma nu då..

Tänk att i morrn får vi se våran lilla LILLEBROR helt ofattbart faktist .
Att man VET att då kommer han "senast".
Allt är i alla fall fixat .
Lowe kommer hem i dag efter dagis och äter mys middag , sen sover han hos farmor och farfar i natt tryggt och skönt för honom och han vet att bebisen kommer i morgon.
I morgon ska han vara ledig från dagis och vara med farmor , farfar och sin kusin (lika gamla) och båda sover över till lördag .
Förhoppningsvis får han träffa sin lillebror på lördag .

Snart ska jag sätta igång med storstädning och få min "molande värk"
lite starkare sen kan det få starta när som efter vi lämnat Lowe.
Lika bra att kanske knäskura golvet och krypa i varenda vrå hehe.
Jag ska bädda spjälsäng, och packa om väskan och ta med EXAKT vad jag vill ha med.
(den har varit lite halvdan, med reserv av allt!
nu kan jag packa ordentligt när jag VET att vi åker halv  åtta i morrn)


Det är mycket tankar som snurrar nu :)
Hur kommer det gå?
Hur lång tid?
Hur kommer han se ut?
Kommer han va frisk?
Kommer jag må bra?
Hur luktar han ?

Det får vi se...

Snart är det i alla fall slutbloggat om denna eviga väntan :)

KRAAAM så länge!


Britt-Inger

Åååååå puzz kram såååå spännande - kram från Britt-Inger


Annika

Det kommer att gå super bra gumman, o han kommer att vara helt ljuvlig o lukta nukläckt bebis :)

Älskar den där bebis doften!



Många kramar


Jess

Kram sötisar!!!:)

Annika... jag håller tummarna för att din lilla flicka fattar vinken å kommer snart hon med..

Vet ju hur det är :(

Gick ju över två v med Lowe :(



PUBLICERAT: 2010-02-19, 05:48:05 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!