2010-02-13
 09:46:59

DÅ VAR DET DAGEN D!

Det heliga datumet som man väntat på i 40 veckor!

Inte för att man ska stirra sig blind på ett datum för det kommer ju ALDRIG DÅÅÅÅ!!!
(Jo för min kusin som fick Olivia för två v sen :)
Men det var ju fusk ;)

Jag känner att sammandragningarna är ondare all fall
men det kan dom vara två v till så det bryr jag mig inte om..
Härligt att man känner nått alla fall.

Idag har vi inget planerat , Lowe börjar bli bättre så vi
ska masa oss ner mot centrum hela högen och handla lite.
Jag har lovat Lowe en leksak!
Det är så mycket prat om bebis saker , den ska ha  det , måste ha det , ska få det  mm
Så nu ska han få en storebror sak , då blev han GLAAAAAAAD!!!
Tänk att man kan älska nån såååååååå...
Går det att älska två lika mycket!?!
Det måste väl gå va?



kraaam


Britt-Inger

Spelar ingen roll hur många bebisar man får - kärleken räcker till alla - ni är ju en sån kärleksfull familj. Alla som får flera barn ställer sig nog denna fråga.

Va söt och klok Lowe är - puss.

Zebastian och Zeline är hos oss. Igår hällde vi vatten i 2 plastbunkar som vi ställde ut och nu har de frysit under natten. Tog ut isklumparna och spolade varmvatten i mitten så värmeljus får plats där. Vi ska tända dem ute ikväll.

Vilka häftiga ljusstakar ser ut som något konstverk från Kosta-Boda det bara gnistrar som ljuskristaller. Jag sänder bilder på din mail får du se.

Vi pysslar jämt när de är här - har en uppsjö av pysselgrejer här. Säg till om du vill ha några tips på pyssel.

Kram från Britt-Inger


Jess

Åååh vad mysigt du en sån goooooooooo mormor :)

Precis som din mamma :) :)



Jag tror oxå att man älskar sina barn lika mycket :)

Men den tanken har nog alla som ska bli flerbarnsförälder innan man lär känna lilla bebisen.



PUSS Å KRAM!





PUBLICERAT: 2010-02-13, 14:04:51 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Annika

Så har vi oxå gjort här hemma så killen i huset känner sig delaktig:)

Han köpte en gose katt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!