2010-02-16
 11:23:33

Nu vet vi!

Bebis i helgen då :) vi blir igångsatta på fredag kl 8.00 Jag känner mig nöjd över de beslutet faktist.
Eftersom det bara var lite moget och öppet så har jag några dagar på mig sen blir förlossningsstarten lättare och kortare när jag blir igångsatt!
Men efterssom dom har varit och undersökt mig så kan det ge lite start nu... Hoppas hoppas
 Kram :)


Moster Påjlan

Å så kul, då vet man att något händer till helgen. det

blir ju inte så långt innan mamma o pappa kommer hem.

Om det inte blir så att den lille filuren tar och tittar ut själv. Han kanske rent av tycker att det blir för trångt. Lycka till och kram på dig och familjen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!