2010-12-10
 16:43:06

Torka

Hej igen..
Jag har inte orkat blogga... 
det har varit massa annat denna vecka som jag hoppar över att skriva om...

Jag och Leon e förkylda å har lite feber är hemma själva just nu och kommer vara hela kvällen.
Lowe åkte till farmor och farfar och Mange e på
julbord så det blir en lugn fredagkväll med Idolfinal i soffan.
Riktigt skönt måste jag säga .
Jag tycker Jay är såå bra..!

I dag har vi fixat lite julgodis eller Lowe har  gjort det nästan helt själv,
kladdigt blev det och ett lååångt bad för mina små julgrisar.
Lowe smälte blockchoklad

Hällde det på cornflakes förde runt ..

Lägga upp å låta dom svalna... klart!
enkelt kul å gott

Slicka skål.....givetvis:)


Det var förövrigt Lowe som tyckte vi skulle visa på bloggen vad vi gjort ...
-MAMMAAA Ska vi ta kort till bloggen dåååraaaaaaaaaa....
Han lär sig ;)

Leon har varit en riktig badkruka.. LIVRÄDD för att bada..
Nu älskar han det , speciellt med idolen ;)
Sötnosar♥



Nu ska jag och Leon ta en promenad och gå och handla lite...

later gorgeous
JESS


Påjla

Vilka GOA BADKILLAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!