2010-12-29
 08:09:39

Som en ....

                                                                                     Jag har sovit som en gris i natt :) Mange och jag bestämde att han skulle ta Leon på natten OM han vakna och som vanligt vakna han 02 sen tog jag honom kl 06 det var riktigt skönt. Lowe har oxå sovit som en griiiis det var nästan så jag inte kunde sova för han aldrig kom till vår säng ( annas dimper han ner vid 4-5 tiden) men han sov mellan 19-07 helt otroligt. I dag vet jag inte vad det blir, tvättstugan e ett måste men annars..? skulle vilja träffa mina gamla mammakompisar, alltid lika kul när barnen Leker och vi mammor (& pappor) fikar å pratar skit.. GÄNGET-Lowe-Ina-Tyra-Alex-Noel♥


Anonym

Vi träffar er gärna, så fort ni har varit spyfria i 48 timmar! ;) Tycker att vi ska göra ett nytt försök med sportsbar också, utan Dooleys denna gång... Puss!


Petra

Vi vill också träffas! =D Hoppas ni e friska nu... Kraaaam


Jess

VAD BRA :) <3 satsar på nästa år med eller utan Dooleys hahaha



PUBLICERAT: 2010-12-31, 10:21:40 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!