2010-12-20
 13:43:05

S N O W !

Åhh vad härligt med all snö som kommit i natt , det är så himla fint. Alla bara gnäller å gnäller blääää på er , e det inte gnäll på snö e det för regning eller för varmt. Va fan e det vinter så e det , gilla läget! Okej att det inte behöver vara minus 25 grader men hellre MASSA SNÖÖÖ än regn, piss, is, blask vinter som det OFTAST brukar vara i sthlms området (förutom dom senaste vintrarna) eller bara helt gröna gräsmattor, vad e det för julstämning? Detta är LOVELY! Jag har fortfarand ingen (bytaradenknapp) glömt vad den kallas ;) så jag skriver allt på rad. I morse släpade jag Leons vagn på dom oplogade vägarna till farmor och farfar för att hämta barnen som sovit där... (jag svor inte en enda gg över snön som inte var plogad trots att det var ett helvete) jag njöt, tänk vad skönt , det påminner mig om jularna och påsk vi firat i Rossön (norrland, hos min mormor) som barn.. massa snö , lek, snögrottor , skidor.. åka spark♥... När jag hämtat barnen gick vi ner till Centrum och tog en "frukost" fika (Mange sov plogade mellan 16-06) sen handlade vi lite julklappar det var lite "TITTA DÄR" och handla fort som fan så inte Lowe skulle märka vad jag köpte ;) hehe... jag fixade det rätt bra. Nu ska jag gå ut och efterlysa Lowe som är ute och åker pulka med sin kompis. KRAAAAAAM


lill kusin

Kanske dags att ta och komma upp till norrland igen då och fira jul igen snart då =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!