2010-12-02
 11:04:59

Hemma i vår vrå

hallå där!

Brrr lika kallt ute i dag men i dag hade vi klätt oss för kylan så vi gick en promenad.
Dessvärre frös ju näsborrar och ögonfransar till is haha,  But i like :P

Vi möblerade om lite här om dagen när dom nya tapeterna kom upp, jag blev nöjd!
Har aldrig gillat att ha soffor vid fönster men allt blev så mycket större.
Kan ju bero på dom bajsbruna tarakotta tapeterna som satt innan oxå
haha..


Julgardiner har kommit upp me...

Tjöss


Britt-Inger

Men vad fint ni har hemma hos er!!! Julkalendern är bra tycker jag åxå. - kramen från Britt-Inger


Jess

Britt-Inger

Kan ni inte komma över någon dag!!!



PUBLICERAT: 2010-12-02, 16:52:24 | URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Britt-Inger

Jo,o det ska vi minsann göra - vi bor ju inte så långt ifrån varandra - jättekul!

Vi höres, när Lasse arbetar natt kan vi ju komma en eftermiddag - kram från Britt-Inger


Påjla

Åhhhh så ljust och fint det blev, och även möbleringen. Nu är det julstädat! Kramen på er, från moster.God Natt!


Anonym

Vad fint det blev =) alltid härligt att få göra om känns som en helt ny lägenhet.... tycker jag hos mig iaf =)


lill kusin

det va jag innan =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!