2010-12-28
 21:42:48

Hej & hå

Lever ni? jag lever.. inte brytt mig om att blogga bara, här e det som vanligt alla fall. Jag har vilat ett dygn guuud så skönt det har varit , jag har varit själv från mina killar och bara sovit i lugn och ro. Det låter väl fel att säga att det varit skönt men det har det ... inte sovit så bra på LÄNGE inga blöjbyten, inga gnyn, gråt , buffande och puttande , inget fixa välling och att få dra täcket över huvudet och somna om varje gång man vaknat till.. jag tror jag skulle behöva få ha det så en vecka för att bli "normal" tiden gick så fort och nu e det rövarkula igen :) men vad jag älskar♥ dom alla tre och det märker man extra mycket när dom kom hem.                                                                                                                                                                                                                                                                 Snart är det nytt år och jag ska försöka få in rutiner i mitt liv, vad det gäller tider och ordning på kost och motion (inte "banta") utan få ordning i skallen (självklart leder det till viktnedgång och ett gladare och lättare liv.) Jag har planerat inne i huvudet i snart en månad hur jag ska gå till väga (måste det för att lyckas) och så har jag köpt en kalender där jag skriver mat & vätskedagbok, intag,tider och mängd och där jag kan sätta upp mina mål!        Och målen ska vara veckovis inte längre och bestå av saker jag ska och KAN utfärda tex antalet promenader saker jag ska undvika/göra en vecka och sen sätta nya mål veckan därpå .                  Det kommer nog gå bra. Jag kanske ska lägga till en ruta med sömn oxå för att se hur lite jag faktist sover. Och försöka bättra det . Nu ska jag snart lägga mig , det blir upp tidigt i morgon med två pigga busar, undra vad man ska hitta på. kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!