2010-12-19
 07:26:24

Fjärdeadvents frukost och snöyra ute.

imag0727 (MMS)

Det är söndag och Jag ska jobba 15-21 , känns helt okej faktist. Mange får nog jobba i natt med snön så jag kanske får sova ensam.... det skulle vara fantastiskt skönt, ladda inför veckan med mina älskade barn, jul och allt! Har ni fått julstämning än?


Britt-Inger

Vilken fin ljusstake! Vi har en vanlig ljusstake, jag la i rubinröda och gröna glaskulor istället för mossa och satte i 2 röda och 2 vita ljus - polkagris.

Någon stämning har jag inte just nu, jag har dubbelsidig öroninflammation, båda öronen har spruckit + ögoninflammation + världens hosta, har fått penncillin. Hemskt irriterande att höra dåligt, känns som mitt huvud rullar runt i en tom konservburk, väldigt känslig för ljud. Men annars är det bra.

Vi blir bara 6st på julafton, Zandra Fredrik, Lasses mamma och sambo. Sen kommer Patric Malin och barnbarnen på juldagen så då åker julmaten fram igen.

Ha det nu så bra gulliga familjen - kramen från oss/Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!