2010-12-18
 22:17:40

Borde

Nu är det så ATT jag får skriva allt på sammar rad här på datorn för att jag har spillt på den så det funkar inte byta rad! Lördag kväll... jag borde sova är ju sååå trött, i natt vaknade jag varje timme. Idag har vi handlat som sista julklapparna och jag har fixat mina naglar på mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent, på Express Nails i Åkerberga centrum (dom kan jag rekomendera) riktigt bra faktist. Annars har vi ungåtts och lagade Lax till middag Leon åt som aldrig förr.. lillgrisen. Nu borde jag inte sitta här och blippa på datorn... Lägger mig å räknar får tror jag . . . PUSS Å KRAM PÅ ER♥ 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!