2010-08-26
 20:38:31

Halloj



Det gick bra idag.
Det var liiite konstigt dock.
När Doktorn kom och ropade upp mig sa båda
-eh jaha men oj det e ju du!!?!
-Tullinga va?... jaja!!
eh jahaappp
Doktorn (konstigt att säga det ) var en kille som gick i samma skola som mig 1-9 klass.
Fast årskurs under i min kompis klass..
Allt mitt "pepp" försvann.. och jag "lyssnade men hörde inte" ett tag.
Såg bara honom som  tio år så det var lite svårt att inte börja garva..
Efter ett tag gick det bra och han var en bra doktor.

Det blev middag hos Manges föräldrar.. annars har det inte hänt så mycket.

Nu sover ungarna och jag ska kolla film, Mange deckade här i soffan mådde illa
(INGEN magsjuka i huset tack)

All kärlek
J



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!