2010-08-26
 11:06:41

Mot

I dag ska jag på läkarbesöket på motviktsenheten på Danderyd,
Leon lämnade jag hos farmor några timmar så jag kan fokusera på mitt
 utan att sitta och "lyssna utan att höra" som man kan göra i bland.
Jag bad min barnmorska att få kontakt med dom på
motvikt efter jag var med i våga väga projektet under graviditeten.

Jag har suttit och fyllt i 20 Personligahälsopapper där jag blottat hela mig i
Fy jobbigt, (jag tänkte) bort med hämningar och stopp...
SKRIV SOM DET ÄR och lämna över allt i deras händer.
till och med såna innersta taknkar man inte delar
med någon skrev jag så nu ska det gå vägen

(hoppas ja).

(Nu låter det som jag har massa konstiga tankar
haha men det är sånt man funderar på själv bara,
sånt man inte pratar så mycket om och sånt skrev jag och svarade på
)

Jag känner mig lite nervös,
Inte nervös att gå dit utan att min motivation till allt är ganska låg just nu..
klarar man det nu då..?!!?

Jag måste!

Upp med hakan, rak i ryggen och tro på sig själv...


Push me
/J


Britt-Inger

Du är så kloker! Aldrig roligt att utelämna sig själv men det kan hjälpa andra på vägen.

PUSH på dej - kramen från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!