2010-08-20
 22:37:52

Grrr ...

Vad säger man ..
E sur på min mobil eller på BLOGG.SE...
Jag har nog lagt upp 6st bloggar på tre dagar som jag har i
min mobil men som inte kommit upp här så jag lessna lite.

Det e ju inte mycket som hänt denna vecka direkt, bara landat i vardagen , ganska skönt!
I onsdags var jag och barnen hemma och mös medans Mange var på fotboll
Gissa vad? dom somna bägge två i soffan halv sju och sov HELA kvällen sååå skönt!
Lowe har varit rätt slut efter att ha börjat i ny grupp
på dagis och gått från lugn till stoj och stim .

I kväll käkade vi kräftor IGEN men det e ju så gott.
Lowe satt och sörplade han med ;)

Så vad händer i helgen ...
Lite åka båt kanske , vi får se i morrn!

KiSsEs




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!