2010-04-12
 09:08:00

Virrpanna.

Hej!!
snurrig virrig och yrslig , det är jag det!
I helgen har vi varit och hälsat på hos ma & pa..
fast jag och Leon har suttit på Huddinges gyn akut större delen av helgen ..
En bit av moderkakan sitter kvar efter förlossningen och järnvärdet ligger lägre än lägsta... inte bra!
Men nu har jag fått tabletter som ska stöta ut de där,
lite har försvunnit på ett dygn så den kommer nog ut av sig själv.
OM jag inte blir vrålsjuk och börjar störtblöda... då blir det akuten ock operation.

I dag ska Lowe på 4årskontroll
MEEEEEEEEEEEEEEEN!!
Jag har skrivit 4års kontroll i min almenacka men fan ingen tid... (trött jag blir)
Nu ska jag få tag i dom sen får vi se vad som händer .
Lowe går ju bara tis-tors på dagis nu oxå!
kram


Annika

Det där lät inte alls någe vidare:(

De är inget allvarligt ( farligt ) el ?!

Många krya på dig kramar...


therese

usch sånt där e inte roligt.. en kompis till mig hade samma problem efter sin förlossning... hon fick opereras 2 ggr.. hon var jätte dålig.. :( kunde inte ens sitta upp utan å svimma... hoppas det blir bra snart.. kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!