2010-04-09
 17:09:15

Lek


Tjolahopp!
Nu har vi varit ute och lekt minsann..
Lowe har tjatat om att cykla länge nu så han fick gå ut och slira lite i gruset.
Vilken lycka! Det blev så stressigt att han inte han ta cykelhjälmen.

-MAMMAAA..
jag behöver bara skydda huvudet så jag kan ha min hockey hjälm..
KOOOOOM NUUUUUUUUUU!


Det var skönt väder i dag , fast det var mulet grått och trist.






Nu ska vi styra ihip lite middag och fredags mys
<3

KRAM

(Jag är riktigt förvånad att bilderna kunde bli så bra med
min nya telefon som bara har 2megapix jag hade fem på den innan)


lill kusin

Söt han är lill killen =)


carro

super skönt väder fast diset!


n'Mårten

Men gusse käär ji ha då int rackt nagen snö kvär i dennä nerat. Dä jett ju vära roligare för onga å vära ute å ståjje på när snön ä bortä. Vi ha grannt ä vär på Åljön å, snön tin bort å sola lys. Haä falli bra restn tå holja! Vänliga hälsn. n'Mårten



PUBLICERAT: 2010-04-10, 18:38:20 | URL: http://www.algon.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!