2010-04-08
 14:39:35

April 8

GRATTIS MIN

Som fyller 28 i dag!



I dag har jag oxå bara pluggat och jag kan ju tala om att det går RIKTIGT segt ..
Det var inte det lättaste att plugga med bebis faktist.
Leon sover så korta stunder och så ska han sitta med
och gosa och tutta så man hinner inte med riktigt.
hmm.. men men den här stora Medicin kursen
ska jag i alla fall bita ihop och kämpa med.
Det ska gå, sen får vi se hur det går.
Ikväll ska Lowe sova hos farmor och farfar med sin kusin, han ville det så gärn.
Vi får passa på och ha det lite mysigt och fira Manges födelsedag med trerätters..

Nu ska jag plugga vidare innan han kommer hem från jobbet.

HURRAR FÖR MAJA SOM FYLLER 28år  IDAG MED !
HURRAAAAAAA!


Se ya!
Kram





Britt-Inger

GRATTIS MANGE - vilket bra kort på dej! - kramen från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!