2010-04-09
 08:03:26

svårt att sova

Godmorgon!
I morse vaknade jag halv fem sen kunde jag inte sova mera...
Vad arg man blir på sig själv , när man kan sova ut då gör man det inte.
Lowe sov ju hos farmor och farfar...
Det måste vara för att jag sov som en stock igår natt och nästan till kl nio.

HAHA!
jag kom nyss på att jag sitter och tittar på barnkanalen... (?)
Undra om man blir lite skadad av att ha småbarn när man
 sätter på barnporogram fast man kan VÄLJA VAD MAN VILL  heheeh..

Lowe kommer snart hem.
Det är blött och regnigt ute så vi får se vad vi hittar på.
Kanske går till öppna förskolan på eftermiddagen om det är öppet...
Annars får vi börja hänga lite där nästa vecka när Lowe är ledig måndagar och fredagar.

Kraaaaaam så länge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!