2010-04-19
 20:18:40

spännandeee

ÅÅH vad det är spännade nu när det är slutspel.
Man är ju helt skakig , vågar inte titta!!
KOM IGEN DJURGÅRN!!!

Idag har vi varit ute i solen , gud så skönt väder det varit!
Riktigt varmt och skönt.

Men stackars Lowe.. var vi än var ,
i alla parker över allt var det inte en enda unge :(
Han suckade och sa
- Mamma , alla barn är på dagis och skola utom jag .....
Tragiskt!
Blir förbannad!!!!!!!!!!
Jag ska testa överklaga, som en annan mammakompis,
hon fick fritids till sin son som han igentligen inte skulle få ha.
Och hon e bara hemma, jag pluggar ju ändå och Lowe är ju blyg
när han kommer till dagis efter den långa helgen !
FAN!


TJÖSS




Maja

Det är bara att ansöka om dispens, säga att han behöver det socialt.



Jag sökte dispens för Ina både hösten och våren. Jag skrev om att Elli var sjuk och så. Men jag vet att man kan få för det sociala. Det bästa då kanske är att förskolan också skriver om hans behov. Men de tjänar ju också på det, för de får mycket mer pengar för honom då. :)

Ina fick 30 timmar, men jag hade henne nästan alltid hemma på fredagar ändå och gick på öppna och så.



Lycka till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!