2010-04-13
 22:44:22

Somna sött

Hej på dig!

Jag som trodde moderkakan kommit ut nu men jag trodde nog fel...
hmm
I kväll har jag nästan svimmat flera gånger så jag
varit tvunden att sätta mig, skum känska när det bara
 snurrar till i skallen och man inte ser något.
Jag blir lite nervös när man bär omkring på Leon.

På eftermiddagen var det kanon väder , klarblå himmel.
Jag hämtade Lowe tidigt på dagis , sen gick vi till parken och åt mellis.
Sen kom Christina och kevin förbi och lekte dom med :)
Vi gick med dom hem och barnen åt fiskbullar.


SÖTNOSAR



Sov så jätte gott du fina.

Nu ska jag BUMS I SÄNG!

NATTI NATTI PUSS




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!