2010-04-19
 09:46:38

SOL!

Hej !
Vilken fantastisk morgon..
Man blir så pigg och glad när solen skiner.
Igår var vi ute på landet hela dagen ,jätte skönt!
Jag och Lowe var på stranden och kastade sten jätte länge.


På kvällen hyrde vi film.
Jag måste säga att det var den bästa på länge, faktist riktigt bra.
Eller så var det länge sen jag kollade på skräckis :)
Leon sov på mitt bröst och Mange bredvid hehehe som vanligt när vi kollar film.
Han tittar i början och slutet  så berättar jag det som händer i mitten ;)
Vi såg Orphan ,se den...


Nu ska vi ut i solen , vi hoppar över öppnaförskolan idag..
I fredags tog vi hem Leons hand/fot avtryck..
Titta så bra det blev, Lowe 5 veckor och Leon 7 veckor.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!