2010-04-01
 23:24:09

skämt . .

Först ska jag 
GRATTA MIN CHRISTINA "skämtet" 
PÅ 30 ÅRS DAGEN
Wihoooo
*GRATTIS*

Sen fick Linda & Matte en liten flicka
ikväll GRATTIIISSSSSSSS!
<3

Annars har dagen varit LUGN OCH SKÖN
Mange började jobba i dag och Lowe är i norrland.
Jag och Leon tog vår första sovmorgon sen han föddes.
Guuud så skönt det var.

Jag kon nyss hem från Christina ,
hon skulle gå ut med sina tjejer så jag och
Leon var där på lite förfest och tjejsnack sen gick vi hem.

Undra vad man ska ta och hitta på i helgen?
På söndag ska vi i alla fall ut till landet
med Manges familj annars vet jag inte..

KRAM


linda

TACK för att du skrev om oss i bloggen och ditt grattis :-)



PUBLICERAT: 2010-04-08, 12:52:28 | URL: http://lindadahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!