2010-04-28
 15:49:14

Godagens!

Idag har jag pluggat lite och mailat min handledare...
Får se hur det blir med pluggeriet.

På fredag är det valborg myspys...
hoppas det är lika fint väder som det har varit nu i två dagar.
Vi ska kolla brasan på Ekbacken det är så mysigt där uppe.
Ligger precis vid åkerberga kanal.

Förövrigt har jag väl inte så mycket att skriva, det vankas tacos i kväll.
så nu ska jag ropa in Lowe och så ska vi hackahackahacka :)


puss på er


Petra

Jaa, tror vi också tar oss till Ekbacken.. =) När ska ni dit? Kraam


Petra

Men va F-N, försvann min kommentar?! Skrev ju förut...hmm...



Iaf, när ska ni till Ekbacken? Tänkte kanske också dra dit en sväng.. Kram


Britt-Inger

Vilket härligt kort på Lowe med päron - den borde du sända in på en roligsajt eller nåt. Grattis till tentan! Vad stor Leon är.

Jag har varit hos Zandra 2dgr hon har gått introduktion till personlig assistent. Zeline har haft vattkoppor och kunde inte gå till dagis denna vecka. Sen ser Zebastian lite hängig ut och under dagen fick han prickar på halsen, magen hmmm....nu har han åxå fått det.

Ha de bra på majbrasan imårn - glöm inte å sjung: SKÖÖÖNA MAJ VÄÄÄLKOMMEN....kramen från Britt-Inger



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!