2010-04-15
 07:58:54

Frukost ägg

Godmorgon!
Jag och Lowe har nyss ätit en god frukost..
Det ser ut att bli fint väder idag med.
Men hörde jag rätt? det ska tydligen bli snö i morgon med , fy trist!

Nu ska jag gå och lämna Lowe snart , sen är det dax att få in min hemtenta.
Om jag gör klart allt innan ett vore det kanon, den ska vara inlämnad innan kl 12 i morgon.
om jag blir klar på dan kan ja kolla hockeyn ikväll och känna att det e okej :)
DIF-HV71, bäst av 7.

Nu håller vi tummar och tår på att DJURGÅRN vinner GULD!


var rädd om dig!
kram


n'Mårten

Gusse ä tôcke lag ä väll int na å håll på...när dä jussom finns elitn som Brynäs :)



Over and out!



PUBLICERAT: 2010-04-17, 20:53:04 | URL: http://www.algon.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!