2010-04-26
 23:37:27

Dilemma

Hej bloggen !

Jag sitter uppe och försöker plugga lite.
Klockan är halv tolv på natten och alla andra sover.
Fy !
Jag har panik för skolan faktist...
Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag känner bara stress
och njuter nästan inte av Leons bebistid.
Fy vad dålig jag låter...
men det käns lite så.
Jag fick ett mail av en vän som oxå pluggade när hennes 
flicka var liten och hon ångrar att hon inte njöt av bebistiden mer istället.
Det fick mig att tänka till lite, vad håller jag på med?
Jag njuter faktist inte ett dugg nu, känner bara stress
och JAG som e den lugnaste jag känner ;)
Hur ska jag göra?
Jag vill plugga men då måste jag ha heltid på dagis känner jag ,
givetvis ska Lowe få gå hem tidigare och vara ledig  med oss men då vet man att man har tiden lixom.

Förövrigt har jag inte haft nån lust att blogga,
jag har funderat runt de här och lite annat dom sista dagarna.
Och jag får inte igång "mobilbloggen" så därför blir det inget !
Mobilen sitter man ju jämt med så det hade varit bra istället för datorn.

Är inte bra i magen än heller :( och järnbristen som gör mig snurrig och svimfärdig.
Ska på återbesök på Torsdag då får vi se om dom ska
behöva skrapa bort biten av moderkakan som troligtvis inte lossnat än ......

Vi var och hälsade på några kusiner i helgen , Jätte kul att träffas.
Det blir allt för sällan.

Hoppas att det blir lika underbart soligt väder i morgon med, jag och Leon ska på väga-mäta koll på bvc.
Han har blivit STOR nu :) kan redan ha 68 i kläder.

Nu ska jag knoppa in.
Sov gott du fina!

GODNATT

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!